PRÁVE DNES: Vianočné poďakovanie: 25 % ZĽAVA NA VŠE

Často kladené dotazy

E-shop a kamenné predajny
  • Kedy príde moja objednávka?

    Ak máme vybraný model na sklade v našom logistickom centre, odošleme ho na druhý deň. Viac informácií o dostupnosti na sklade nájdete tu. Naše výrobky sa vyrábajú tradičnými výrobnými metódami, takže podliehajú aj rozmarom počasia. Počas monzúnových období v Indii, odkiaľ pochádza veľká časť našich výrobkov, sa predlžuje čas schnutia našich podšívok. To je tiež diabol ručnej výroby. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa vašej objednávky, kontaktujte nás.

  • Kde nájdem vaše predajne?

    Zatiaľ len v Českej republike. Úplný zoznam nájdete tu.

  • Je moja objednávka pripravená na vyzdvihnutie?

    Keď bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie, budete o tom informovaní prostredníctvom SMS a e-mailu. Buďte prosím trpezliví, pretože vaša objednávka smeruje na vybrané miesto z nášho logistického centra. Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte nás.

  • Je v predajni všetko vystavené?

    Nie vždy nájdete všetky doplnky vystavené v obchode. Uprednostňujeme najpredávanejšie kúsky a nové kolekcie. Neváhajte sa však opýtať našich kolegov, ktorí sú k dispozícii v predajni, či majú výrobok na sklade. Radi vám ho prinesú na predvedenie.

  • Môžem si výrobok kúpiť v obchode okamžite?

    Ak má obchod dostatočné zásoby výrobku, môžete si ho kúpiť priamo na mieste. Berte prosím na vedomie, že vystavené kúsky nie sú na predaj.

VRÁTENIE A REKLAMÁCIE
  • Ako môžem tovar reklamovať?

    Je nám veľmi ľúto, že vaše skúsenosti s našimi produktmi neboli dokonalé. Viac informácií o procese vrátenia tovaru nájdete na stránke Vrátenie tovaru a reklamácie. Ak si nie ste istí správnym postupom, kontaktujte nás. Naši kolegovia vám radi poradia.

  • Môžem odstúpiť od zmluvy, ak mám svoje iniciály vytlačené pečiatkou?

    Je nám to ľúto. Ak bol výrobok upravený na žiadosť zákazníka, a to odtlačkom jeho vlastných iniciálok, nemožno od kúpnej zmluvy odstúpiť v súlade s obchodnými podmienkami (článok 5 ods. 1). To isté platí napríklad pre nábytok vyrobený na zákazku.

  • Máte opravovňu?

    V prípade opravy nás prosím kontaktujte.

  • Výrobok mi zašpinil oblečenie, čo mám robiť?

    Je nám to ľúto. Informácie o vlastnostiach prírodného olejového ošetrenia našich výrobkov uvádzame u našich výrobkov. Ďalšie informácie o správnej starostlivosti o Bagind nájdete tu.

OSTATNÉ
  • Šijete na zákazku?

    Ak máte záujem o zákazkovú výrobu a veľkoobchodný odber, kontaktujte naše obchodné oddelenie. Kontaktný formulár a ďalšie informácie nájdete na stránke Pre firmy.

Môj účet

Zabudli ste heslo?