PRÁVE DNES: Vianočné poďakovanie: 25 % ZĽAVA NA VŠE

Vrátenie tovaru a reklamácie

Mrzí nás, že nie ste spokojní so svojim výrobkom Bagind. Aby sme vám zjednodušili proces riešenia tejto situácie, vybrali sme pre vás najdôležitejšie body našich obchodných podmienok.
Vrátenie tovaru

Pokiaľ nie ste so svojim výrobkom spokojní, máte samozrejme zo zákona právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. V praxi to znamená, že pokiaľ vám dorazil výrobok, ktorý vám nesedí, prípadne nie je podľa vašich predstáv, môžete nám ho do 14 dní od doručenia vrátiť späť (v pôvodníom obale a nenosený) a my vám zaň vrátime peniaze. Túto možnosť nemáte u výrobkov, ktoré ste si nechali opatriť vlastnými iniciálami a ani u výrobkov, ktoré ste si zakúpili priamo na našich predajniach. 

Ako sa vrátiť? Jednoducho. Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy.

Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy TU

Kompletné Obchodné podmienky si prečítajte TU

Reklamácie

Ak sa na vašom výrobku Bagind náhle objaví závada, môže to byť dôvod k reklamácii. Ako teda postupovať? Vadný výrobok, vždy spolu s vyplneným reklamačným protokolom, zašlete k nám. Prípadne priložte fotografie vady. Budete tak mať istotu, že je vada dôvodom k úspěšnej reklamácii a ušetríte tak svoj čas.

Majte prosím na pamäti, že sa záruka nevzťahuje na poškodenia spôsobené běžným opotrebovaním, nadmerným používaním alebo nevhodným ošetrením výrobku. Zároveň určite riešte reklamácie bezodkladne, akonáhle vadu nájdete, aby nedošlo k zdržaniu a jej možnému rozšíreniu či zhoršeniu.

Reklamačný formulár vyplnte TU

Kompletné Reklamačný poriadok si prečítajte TU

Môj účet

Zabudli ste heslo?