Pokiaľ nie ste so svojim výrobkom spokojní, máte samozrejme zo zákona právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. V praxi to znamená, že pokiaľ vám dorazil výrobok, ktorý vám nesedí, prípadne nie je podľa vašich predstáv, môžete nám ho do 14 dní od doručenia vrátiť späť (v pôvodníom obale a nenosený) a my vám zaň vrátime peniaze. Túto možnosť nemáte u výrobkov, ktoré ste si nechali opatriť vlastnými iniciálami a ani u výrobkov, ktoré ste si zakúpili priamo na našich predajniach.
Ako sa vrátiť? Jednoducho. Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy.
Ak sa na vašom výrobku Bagind náhle objaví závada, môže to byť dôvod k reklamácii. Ako teda postupovať? Vadný výrobok, vždy spolu s vyplneným reklamačným protokolom, zašlete k nám. Prípadne priložte fotografie vady. Budete tak mať istotu, že je vada dôvodom k úspěšnej reklamácii a ušetríte tak svoj čas.
Majte prosím na pamäti, že sa záruka nevzťahuje na poškodenia spôsobené běžným opotrebovaním, nadmerným používaním alebo nevhodným ošetrením výrobku. Zároveň určite riešte reklamácie bezodkladne, akonáhle vadu nájdete, aby nedošlo k zdržaniu a jej možnému rozšíreniu či zhoršeniu.
Zadajte prosím vašu e-mailovú adresu. Pošleme vám e-mail pre obnovenie hesla.